heading

Szolgáltatásaink

A közös-képviselet ellátására vonatkozó szolgáltatásaink

  • Közgyűlések teljeskörű előkészítése és lebonyolítása
  • Éves elszámolás készítése
  • A Társasház pénzügyi forgalmának teljes körű
  • Kintlévőségek hatékony kezelése
  • Biztosítási ügyek intézése
  • Pályázatok folyamatos figyelése, a pályázati anyagok összeállítása.
  • A 0-24 órás ügyelet biztosítása
  • Gondnokság ellátása
  • Karbantartások elvégzése

Szolgáltatásainkról bővebben

  • Közgyűlés előkészítése, megszervezése, összehívása, jegyzőkönyv vezetése,
  • lebonyolítása, határozatok végrehajtása.
  • Közgyűlési Határozatok Könyvének vezetése, Tulajdonostársak értesítése a
  • határozatokról.
  • Az ütemezett feladatoknak megfelelően javaslat készítése a Társasház éves
  • költségvetéséről.
  • A közgyűlésen elfogadott költségvetés alapján a közös költség meghatározása,
  • beszedése, a tulajdonosok befizetésének folyamatos ellenőrzése, a befizetési hátralékban lévők felszólítása, valamint intézkedés annak behajtásra (felszólítás 2. hó után, ügyvédi felszólítás 3. hó után, fizetési meghagyás benyújtása, végrehajtás megindítása, jelzálog jog bejegyzésének ügyintézése, 6 havi tartozás után).
  • Éves elszámolás készítése és elfogadtatása a közgyűléssel.
  • A Társasház pénzügyi forgalmának teljes körű, naprakész könyvelése a mindenkori
  • jogszabályoknak megfelelően. A Számvizsgáló Bizottság, valamint a Tulajdonosok részére a könyvelés folyamatos ellenőrzésének biztosítása. Az adóhatóságok felé az előírás szerinti kötelezettségek teljesítése.
  • Nyilvántartások vezetése és nyilatkozatok kiadása.
  • A Társasház teljes körű műszaki állapotfelmérése, rövid, valamint a hosszú távú
  • stratégiai terv kidolgozása.
  • Kezelési feladatok, kisebb vagy nagyobb karbantartási munkák, részleges vagy teljes
  • felújítások tervezése, előkészítése, lebonyolítása.
  • A társasházi közös tulajdon rendeltetésszerű használatát biztosító szerződések
  • megkötése a partner-szolgáltatókkal, a teljesítések ellenőrzése, igazolása és a jogos követelések folyósítása (rendszeres takarítás, kertgondozás, épület- és térvilágítás, kémények időszakos felülvizsgálata, javítása, nagytakarítás).
  • Épület és lakásbiztosítások megkötése, biztosítási díjak folyósítása, biztosítási ügyek
  • intézése.
  • Társasházi közös tulajdon állapotának rendszeres (legalább havi egyszeri) ellenőrzése,
  • a szükséges karbantartások elvégeztetése, a teljesítések ellenőrzése, igazolása és a jogos követelések folyósítása.
  • Alapító okirat, Szervezeti és Működési Szabályzat, Házirend szükség szerinti
  • módosításának elkészítése, előterjesztése.
  • A 0-24 órás ügyelet biztosítása
  • Pályázatok folyamatos figyelése, a kiírt pályázati feltételek teljesülése, valamint a
  • Közgyűlés és a Számvizsgáló Bizottság támogatása esetén, a pályázati anyagok összeállítása.
  • Kintlévőségek hatékony kezelése.

Cégcsoportunk

hidden

© 2022 HMG Property.

Cégcsoportunk